marți, 14 mai 2024

Rezolvare

Bun găsit.

Astăzi am efectuat consultul chirurgical pt operația de colecist. 
Maine dimineață ma internez la spital pentru operație. Deoarece durerile nu au cedat de peste o săptămână, mâine echipa medicala decide dacă e posibila operația mâine sau joi. Încep și un tratament i.v cu antibiotice. 

Mulțumesc tuturor pentru gândurile voastre bune. 🤗🙏❤️

P. S 
Când am ajuns azi la spital m-a întâmpinat un părinte călugăr de la mănăstirea Cozia.. Am schimbat câteva vorbe deoarece în timp ce eu am așteptat înregistrarea la recepție dansul s-a așezat la cabinetul aceluiași chirurg...

Sâmbăta am sărbătorit-o pe Stefi 


9 comentarii:

  1. Doamne ajuta!
    Maica Domnului, Sf. Efrem cel nou si Sf. Ioan Rusul sa fie langa tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți ani frumoși, cu sănătate și bucurii!
    Dumnezeu să te ajute dragă Andreea să treci cu bine peste operație, să te recuperezi și să fie rezolvarea problemelor ce au apărut, a durerii...Gânduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ajuta sa meargă totul bine! Sf Pantelimon sa fie cu tine si doctorii în sala de operație!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc frumos tuturor pt energia bună venita de la voi, de la inima la inima!
    Sa fiți mereu binecuvântatr cu toate darurile Sfântului Duh!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai facut o alegere buna. Imi pari o persoana puternica si cred ca vei trece rapid peste acest moment. Am pe cineva in familie care si a scos fierea tot laparoscopic si n a stat mult in spital si e bine de atunci. Maica Domnului sa te acopere!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dumnezeu si Maica Domnului, impreuna cu Sfintii doctori fara de arginti sa te ocroteasca.
    Foarte buna decizia pe care ai luat-o.

    La multi si binecuvantati ani Stefaniei, cu sanatate, bucurii si intelepciune alaturi de parintii si fratii ei.😘

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne ajuta,recuperare cat mai grabnica!
    Daniela

    RăspundețiȘtergere

Pacea interioara

Bun găsit tuturor! Iată-ne ajunși și la sfârșitul primei luni de toamnă. În ce ne privește pe noi am început luna cu evenimentul din familie...