miercuri, 21 februarie 2024

Doua cărți, doua vieți alese..

Bun găsit!
Prima carte despre cancer pe care am citit-o a fost cea a Mioarei Grigore.
Îmi amintesc ca citeam fila după fila și plângeam fiind cuprinsa de mari emoții... 
Pentru cine a citit cartea menționată mai sus e ușor de înțeles.. 
Mioara, cumva a îmbinat umorul și drama prin care a trebuit sa treacă. 
Familia ei a sprijinit-o întru totul.
Dar cel mai greu pt Mioara a fost sa își vadă copilașii triști și mai mult decât atât, conștiința de a pleca dintre ei... 
Zilele acestea am făcut o comanda la librăria Sophia, fiind reduceri substanțiale. 
Printre titlurile din coș am adăugat și aceasta carte a Ilenei Gafton Dragoș. 
Ileana, o alta doamna frumoasa a suferit de cancer și a trecut prin 6 intervenții chirurgicale deoarece în cei 20 de ani de când a fost diagnosticata a făcut mai multe recidive.
Dacă Mioara era o creștină ortodoxa practicanta, Ileana L-a descoperit pe Dumnezeu prin intermediul acestei boli.
Asa se explica faptul ca a reușit sa supraviețuiască timp de 20 de ani...
Acum 2 ani în aprilie se ridica la cer, mult răbdătoarea Ileana...
Vindecarea și puterea acestei luptătoare a fost rugăciunea, pelerinajle în Israel sau Egipt, în Grecia sau Rusia... 
De fiecare data când pășea în  aceste locuri sfinte simțea o putere care o ajuta...

Am citit cartea în câteva zile de când am primit-o prin curier, recunoasc ca incursiunea prin aceasta carte nu e usoară, dar la final este vorba de multa nădejde, credință și rugăciune...

Dumnezeu să le odihnească pe cele doua mucenițe ale cancerului, Mioara și Ileana, iar pe cei rămași ai lor sa îi ocrotească pe marea acestei vieți! 

Prin credință totul este posibil! 

2 comentarii:

  1. Mulțumesc de recomandari! Voi cauta și eu aceste cărți. Imi plac cărțile de acest gen, file din viata unor oameni luptători.

    RăspundețiȘtergere

Teodora la 12 ani, Matei la 15 ani...

Pentru noi luna lui cuptor este plina de sărbătoriți. Marina își serbează ziua de nume în 17 iulie, Matei își serbează în 24 iulie ziua de n...