duminică, 13 octombrie 2024

Despre cafea


Bun găsit în ajun de sărbătoarea Sfintei Parascheva de la Iași ❤️

Am zărit ceva pe Facebook despre cafea și de azi am început și eu sa folosesc filtru de hârtie. 


☕️ O Cafea Sănătoasă trebuie strecurată prin filtru de hârtie!
O călugăriță din Iordania mi-a povestit că întotdeauna strecoară cafeaua printr-un filtru de hârtie, deoarece acesta este singurul mod prin care sunt eliminate două uleiuri (cafestol și kahweol), care contribuie la creșterea colesterolului LDL. Măicuțele de aici nu consumă cafeaua decât astfel, iar pentru un plus de antioxidanți, adaugă un vârf de cuțit de cardamom în 100 ml de cafea fierbinte.
Dacă bei cafeaua fierbinte după masă, ea îmbunătățește digestia, stimulează secreția biliară și reduce riscul de litiază. Mai mult, ajută la o mai bună asimilare a alimentelor și îndepărtează senzația de balonare, acționând direct asupra motilității intestinale.
Sursa: Leacuri din Țara Sfântă

Trebuie să recunosc că e mai buna cafeaua trecuta prin filtru😊☺️

2 comentarii:

  1. Eu nu agreez cafeaua, la fel ca berea- sunt prea amare, nu le pot consuma nicicum. Oare filtrul îi ia din amăreală?
    Japonezii consumă ceai cald după masă, ca să ajute digestia în același fel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ii ia din gustul amar și e mai alcalina.
      Chiar îmi place mai mult.
      Eu beau o cafea/zi. Am început sa consum regulat după a treia naștere când eram atât de nedormita și nu reușeam sa fac fata cu toate...

      Cumnata e japoneza și au o cultura a ceaiului.
      Anul viitor naște primul copil.Sunt curioasa sa vad cum va arata cel mic sau cea mica. E posibil sa nască la Tokyo, deși locuiesc la Praga...

      Ștergere

Citate din scrierile Sf. Nicolae Cabasila

1.   Toată viata crestinului aceasta este: să conclucreze cu harul dumnezeiesc primit prin Taina Botezului atât în cuvintele și gândurile, c...