vineri, 25 octombrie 2024

Sfântul Gheorghe din Drama

Acum aproape 1 an, mai exact pe 4 noiembrie 2023 am fost la Tismana. Știți căci am povestit cat de frumos a fost..
Chiar în prima zi când am ajuns era slujba în care era pomenit Sf. Gheorghe din Drama, icoana la care m-am închinat și eu, neștiind nimic pana atunci despre viata minunata a sa.
De curand am comandat cartea Sfântului, dar "uitasem" ca eu am fost chiar de ziua Sfântului la Tismana, dar si de ziua Cuviosului Gherontie 😊🙏

Cartea este minunată. 
Foarte mult se aseamănă Sfântul Gheorghe cu Sfântul EFREM, chiar și la statura. 




Las o povestioara adevărată despre ajutorul primit prin Sf. Gheorghe din Drama 
O fetiță din sat suferea de lepră, și chipul ii era într-o stare vrednica de plâns. Mama ei încerca pe cât putea, în diferite feluri, sa ii ușureze durerile rănilor, punându-i comprese cu mușețel și făcându-i diferite leacuri. Din cauza bolii, una dintre urechi ii era distrusa, și cealaltă era în pericol sa pățească la fel. Disperați, s-au dus la Cuvios după sfat. El i-a sfătuit sa facă 7 masluri la rand, si apoi va scăpa. I-a explicat chiar și motivul bolii: în casa unde locuiau statusera înainte niște bulgari care se ocupasera cu vrăjitoria și au făcut vrăji sub o scara casei . I-a sfătuit sa facă alta scară provizorie și sa se mute de îndată ce vor găsi alta casa.
Familia aceasta a ascultat întocmai indemnurile părintelui și fetita lor s-a însănătoșit în scurt timp, făcându-si familie și devenind mama a mulți copii.

Slava Ție Doamne ca prin sfinții tai avem ajutor! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfântul Gheorghe din Drama

Acum aproape 1 an, mai exact pe 4 noiembrie 2023 am fost la Tismana. Știți căci am povestit cat de frumos a fost.. Chiar în prima zi când am...