miercuri, 16 octombrie 2024

Tu cum simți iubirea lui Dumnezeu?

Întrebarea despre cum simți iubirea lui Dumnezeu înlăuntrul meu este una care pana acum nu am evaluat-o. Însă Sfântul Nicolae Cabasila vorbește în scrierile sale despre câteva manifestări ale acestei iubiri. 
Potrivit Sfântului Nicolae C, un om poate simți iubirea lui Dumnezeu ca pe un foc arzător, altul ca un calm adânc inradacinat, un al treilea simte doar bucurie permanenta. Toate acestea sunt lucrări ale harului dumnezeiesc, ale iubirii divine care ne păzește și ne hrănește sufletește. 

 Nota mea. 
În ce ma privește, nu știu cum sa tălmăcesc în cuvinte ceea ce nu poate fi dat în cuvinte. Iubirea lui Dumnezeu o simt în mine. Ea se găsește acolo ca izvor a tot binele, ca o protecție mare și de nezdruncinat. 
Când ma spovedesc și ma împărtășesc simt o bucurie, bucurie care nu este din lumea aceasta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu cum simți iubirea lui Dumnezeu?

Întrebarea despre cum simți iubirea lui Dumnezeu înlăuntrul meu este una care pana acum nu am evaluat-o. Însă Sfântul Nicolae Cabasila vorbe...