luni, 12 august 2024

Cum să ne rugăm - sfaturi de la părintele Porfirie

Rugăciunea este mereu temă de interes. Părintele duhovnic la fiecare spovedanie îmi dă povețe despre rugăciune. Duminică m-am spovedit și am adus în discuție rugăciunea către Maica Domnului, rugăciune pe care nu o folosesc pe cât ar trebui.
Maica Domnului este mama noastră veșnică, dar nu ii cerem ajutorul prea des. Cel puțin eu. Parcă în prima tinerețe eram mai insistenta cu rugăciunile adresate Preasfintei. 
Doresc sa fiu mai aproape de Apărătoarea Doamna, Maica Domnului nostru Iisus Hristos... 

Dar, sa revin la titlul acestei postări. 
Citesc de ceva vreme din această carte:

Știm cu toții delicatețea și multa milă a Sfântului Porfirie Kavsokalyvitul față de făptura umană.
Referitor la rugăciune, părintele învața asa:
- Să vă rugați delicat, simplu și smerit, cu credință simplă, fără să așteptați răspuns de la Dumnezeu, fără să-I vezi mâna, chipul sau glasul Lui: nimic! Pur și simplu să crezi. De vreme ce vorbești cu Dumnezeu, înseamnă ca vorbești cu adevărat cu El.


De asemenea atrăgea atenția la felul cum noi mamele ii iubim pe copiii noștri. Sa nu ne iubim copiii decât cu iubirea lui Hristos. 

4 comentarii:

Prima săptămână din noul an școlar

S-a încheiat și prima săptămână din acest nou an școlar. Trebuie să recunosc că nu a fost o săptămână ușoară. Am alergat mai mereu. Ștefania...