marți, 27 august 2024

Gânduri de sfârșit de august...

Bun găsit! 

Pe la Oradea luna august a fost una neașteptat de caldă. Dacă luna lui cuptor a fost torida și am rezistat cumva căldurii, în august am avut de tras din cauza aerului fierbinte.. 
Efectiv au curs apele pe noi la propriu non stop. 
Abia în seara asta a plouat puțin. 
Speram, ca încet încet, temperaturile se vor apropia de normal.

Am ieșit cu parc imediat după ploița mult așteptată. Fetitele au fost incantate sa găsească un arici curios și drăguț. 



Pe de alta parte ne pregătim de nunta în familie. Nunta cumnatei mele, Ana și a lui Marius care va fi la Cluj chiar în weekendul dinainte de începerea noului an școlar. 
O sa fie o aventura deoarece nunta se va oficia dis de dimineață la Cluj, deoarece Ana a dorit sa fie cununată de pr Ciprian de la bisericuța din Hasdeu. Apoi din Cluj ne vom duce la o pensiune dintr-un sat din jud. Cluj. Tot la aceasta pensiune o sa ne cazam vineri și sâmbătă...

Duminica în 8 septembrie trebuie sa fim acasă sa ne pregătim de școală.

Apropo de vacanta de vara, am impresia ca a trecut foarte repede. 

Sunt recunoscătoare pentru această ploaie de seara, care era atât de așteptată. 


5 comentarii:

  1. Slava lui Dumnezeu pentru toate!
    Căsnicie binecuvântată cumnatei tale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Slava lui Dumnezeu pentru toate!
      Mulțumesc pt gândurile bune, doamna Ioana!

      Ștergere
  2. asa mi se pare si mie, ca am avut o vacanta foarte scurta

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea, ce bucurie să vă întoarceți în bisericuța după atâția ani și împreună cu atâția copilași!
    Mergi ca într-un pelerinaj, la întâlnire cu muuulti Sfinți, dacă îl rugați pe părintele sau pe fetele de la permanență poate scot la închinare raclelele cu părticele din sfintele lor moaște. 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Andreea. Noi am vrea ca duminica sa mergem la liturghie. Acum sa vedem dacă are cine sa ne aducă din comuna din Cluj. De fapt, cum le potrivește Dumnezeu!

      Ștergere

Prima săptămână din noul an școlar

S-a încheiat și prima săptămână din acest nou an școlar. Trebuie să recunosc că nu a fost o săptămână ușoară. Am alergat mai mereu. Ștefania...