duminică, 8 septembrie 2024

O nunta cu multe bucurii

Bun găsit!

Ieri, 7 septembrie am fost la nunta la cumnata mea Ana și alesul inimii ei Marius.
Cununia civila a avut loc în Cluj Napoca, iar cununia religioasa a fost oficiată la bisericuța din Hașdeu. 
Cele mai mari emoții le-am simțit categoric la slujba cununiei.
Mi-a plăcut mult și cuvântul scurt ținut de unul dintre preoții slujitori. Cuvintele au fost pilda vie atât pentru noi cei cu experienta, dar și pentru tinerii proaspăt căsătoriți.
Părintele a subliniat taina căsătoriei prin răbdare, să nu uitam de credință și trăirea ei în viata de familie. A spus că împlinirea familiei este grija pentru pruncii pe care ii vor primi în dar de la Dumnezeu și de smerenia soților unul față de cealaltă în momentele de încercare. 
Am fost cazați aproape de Cluj, la o pensiune foarte frumoasă, așezată pe dealurile care inconjoara Clujul. 
A fost foarte frumos. 

Cununia civila 

În parcul central din Cluj




La bisericuța studenților 

Cu Keiko, cumnata mea japoneză 

Le dorim tinerilor căsătoriți o viata plina de bucurii și împliniri în Dumnezeu! 

4 comentarii:

  1. Ce mult mă bucur să vă văd pe toți în fotografii! Sunteți minunați!
    Casă de piatră mirilor și la mulți ani binecuvântați miresei! Te îmbrățișez cu drag! 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunteti minunati toti, sunteti o familie tare frumoasa!
    Casnicie binecuvantata tinerilor casatoriti, cu bucurii si nastere de prunci dupa voia lui Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim, doamna Ioana pentru cuvintele frumoase!
      Sa fie binecuvântați proaspăt căsătoriți noștrii!

      Ștergere

Prima săptămână din noul an școlar

S-a încheiat și prima săptămână din acest nou an școlar. Trebuie să recunosc că nu a fost o săptămână ușoară. Am alergat mai mereu. Ștefania...