sâmbătă, 28 septembrie 2024

Pacea interioara

Bun găsit tuturor!

Iată-ne ajunși și la sfârșitul primei luni de toamnă.
În ce ne privește pe noi am început luna cu evenimentul din familie, nunta cumnatei. Apoi direct la școală, săptămâni de alergare și de agitație.. 
Bineînțeles ca oboseala, hrana proastă și-au lăsat amprente atât la nivel biologic și fiziologic cât și sufletesc.
Încheiem o luna septembrie plina. 
Desigur ca am început la bal și sfarsim la spital😀🙂 ca să destind puțin atmosfera.
Marina a răcit serios de îndată ce am dus-o la grădiniță. Are tratament. E răgușita bine și ne amuza cu noua voce😀☺️
Cât despre mine, luna asta am sărit calul cum se zice, deși nu cantitativ, dar suficient de mult cat sa îmi iasă prost analizele de sânge. 
Asa ca am început deja cu masurile care sa ma ajute sa normalizez o prima parte din rezultatele proaste. 

Titlul postării mele este despre pacea interioara. Am pus acest titlu deoarece cum ne aruncam în valoarea vieții cotidiene, fara limite, cum întregul organism se resimte.

Citind din viata Sfântului Nicolae Planas, am găsit printre rânduri ceva care ne poate fi de ajutor în orice moment sau situație. 
Uităm adesea, cuprinși fiind de multe lucruri lumești, sa o întrebam pe Maica Domnului atunci când ne frământă prea tare ceva. 
Ce bine-ar fi sa o întrebam asa pe Preasfanta:

-Maica Domnului, este binecuvântat sa merg acolo? 

-Maica Domnului, este bine sa fac cutare?

Răspunsul Maicii Domnului nu va întârzia sa apară dacă suntem sinceri în cerere. Atunci simțim o încredințare lăuntrică ca răspuns sau o îndoială lăuntrică. 

Ar fi foarte bine sa lăsăm ego-ul deoparte și sa câștigăm pacea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacea interioara

Bun găsit tuturor! Iată-ne ajunși și la sfârșitul primei luni de toamnă. În ce ne privește pe noi am început luna cu evenimentul din familie...