marți, 16 iulie 2024

Au trecut 2 luni de la intervenția de coelcist

Sunt recunoscătoare Bunului Dumnezeu ca încet încet m-am obișnuit cu schimbările petrecute în organismul meu după colecistectomia de acum doua luni.
În aceste luni am avut de înfruntat episoadele diareice, reflux puternic gastric, dureri de articulații din cauza artritei reumatoide de care sufăr de ceva ani. 

De astăzi teoretic pot sa mănânc din toate. În aceste doua luni a trebuit sa evit crucifererele, fasolea, castraveții mai ales.. 
Ce am observat e ca toleranta la digerarea grăsimilor e bunicica, dar fără excese. Nici înainte nu consumam grăsimi decât rareori. 
Când se întâmplă să  fac un efort mai consistent, atunci ma resimt și ficatul îmi da semnale sa o las mai moale. Semnalele le resimt ca pe niște înțepături de intensitate moderata. 

Pentru ca am nevoie de câteva suplimente mai ales pt oasele mele, dar și pentru celelalte afecțiuni cum e rinita alergica, iată ce mai consum în vara aceasta 


5 comentarii:

  1. eu folosesc colagen de la swedish nutra, mai scump, dar f eficient

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu iau de 3 luni colagen, zilnic. Aveam dureri de articulații la încheieturile mâinilor, la șolduri și la degetul mare de la picior. Abia acum se văd efectele și nu mă mai doare nimic. Eu iau pudră de colagen care se dizolvă în lichide, de la California Gold, este foarte avantajos raportul calitate/pret.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aveam și pielea mâinilor și a picioarelor uscată înainte. De fapt, cred ca după prima lună s-au văzut efectele, nu m-am mai văitat de nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, de la o vârstă, avem nevoie de colagen mai mult.
      Și pe mine ma ajuta mult. Cu un genunchi nu mai puteam sa merg de dureri.. De când am început administrarea de colagen și altele se observa rezultatele...
      La fel cu degetul mare de la mana stânga am probleme. Bine ca nu-i la mana dreapta🙂
      Continuitatea da rezultate bune pe termen mai lung.

      Ștergere
  4. Eu beau supa gelatinoasa, e plina de colagen și este foarte benefică organismului. La măcelărie primesc gratuit oase de vită cu maduva dar folosesc și aripioare de pui, mai adaug și morcovi, apio, telina și păstarnac. Oasele le refolosesc, le fierb 24+ ore și iese efectiv ca o racitura, supa asta ajunge la pisici, deci la noi toată lumea bea supa gelatinoasa:))

    RăspundețiȘtergere

O realitate în România

Pentru bunicii noștri a fi bătrân, pensionar a devenit o povara de nedescris. Nu înțeleg pe deplin de ce dacă ai ajuns la pensie trebuie sa ...