O rugăciune a mamei

🖋️🙏Rugăciunea mamei pentru familie către Sfântul Nichifor Leprosul

Preacuvioase Părinte Nichifor, iată vina acum înaintea ta, rugandu-te sa nu ma treci cu vederea, căci cu umilință vin și cu osardie îți cer: primește suspinul inimii mele. Cele care s-au abătut asupra lumii întristează mult sufletul meu și al tuturor mamelor. De aceea, te rog, învață-ma și pe mine sa ii cuprind pe toți ai mei în îmbrățișarea rugăciunii, cea care rodeste pace, bucurie și sfințenie în inimile celor dragi. Văd în mine însămi nenumărate neputințe și greșeli, de aceea te rog, slobozeste-ma din jugul cel cumplit al slavei deșarte, căci iată, pe față și   în ascuns m-am slăvit cu ce am și ce nu am, înrobindu-mă părerii de sine și adâncindu-mă în simțiri întunecate și pătimașe. Curăță-mă cu totul și mă spală în baia lacrimilor de pocăință, căci numai în izvoarele ei va mai dobândi lumea nădejde de îndreptate și ieșirea din nebunia nesimțirii și egoismului. Fie ca biruința Crucii să se reverse și asupra mea prin rugăciunile tale, pecetluindu-mă în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

Comentarii

  1. Vorbeam ieri cu cineva despre cat de nefericiți suntem fiindcă ne raportăm mereu la cei cu care intrăm în contact: facem parte din grupuri de mămici atotștiutoare, urmărim vloguri și pagini de Instagram ale femeilor perfecte, aderăm la idei greșite și copiem comportamente care nu ne caracterizează, crezând ca vom putea fi altcineva la fel de modern. Maica Siluana spunea să nu ne raportăm decât la Sfinti, ale căror vieți să le cercetăm și să ne vedem micimea. Aceasta este o rugăciune gândită de tine? Bine ai spus despre slava deșartă, toate suferim de ea!

    Elena

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O noapte de durere...

Recuperarea decurge cu bine

Nicio bucurie nu vine fără o încercare...