sâmbătă, 20 iulie 2024

Au trecut 26 de ani ca vântul...

În 21 iulie 1998 își dădea ultima suflare cea care m-a iubit mai mult decât o mama, mamaia mea draga Ștefana. Scriu aceste cuvinte cu ochii înlăcrimați de emoție și de un dor mare..
Fiind sâmbăta azi, am pomenit-o la biserica și am dat câteva pachetele cu dulciuri care ii plăceau, dar și cu cărți duhovnicești.

Mami mi-a povestit ca după ce mamaia a plecat la Domnul nu se putea opri din plâns. Mamaia i-a apărut în vis și i-a spus ca nu e bine sa plângă atât de mult deoarece ea se afla lângă tronul lui Dumnezeu alături de tataie.
Mamaie a murit de cancer, iar la trei luni murea și tataie în accident de mașină. 
Mami era foarte tânără, 28 ani, iar viata ei nu era ușoară dat fiind ca nu se ingăduia cu tati...
Traumele de atunci cred ca mi-au rămas infiripate în suflet 🥹

Mamaie sa știi ca nu am încetat sa te iubesc și ca plecarea ta la ceruri parca a fost ieri... 


8 comentarii:

  1. Dumnezeu sa o odihnească!
    Sunt sigură că mamaie și tataie te veghează, pe tine și frumoasa ta familie, de acolo, de lângă tronul lui Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna Ioana, m-a vegheat de când m-am născut. Mama mea era foarte tânără când m-a născut, aproape de 18 ani..
      Când ma aflam la spital sa o nasc pe Ștefania, la fel i s-a arătat mamei ca voi naște prin cezariana. Mama nu mi-a spus în acele zile pt a nu ma descuraja, ci după ce am născut mi-a spus. Atunci am trecut prin travaliu f greu și în urma problemelor am făcut cezariana...

      Ștergere
  2. Dumnezeu să o ierte și să o odihnească în veci!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce cruce grea a dus mama ta în prima parte a vieții! Slavă Domnului ca a ajutat-o să treacă peste toate încercările și să iasă cu bine din tristețe! Dumnezeu să îi odihnească pe bunicii tăi, să îi întâlnești în bucuria cea veșnică la trecerea dincolo…

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, durerea mamei a fost mare...
      A avut niște părinți foarte buni, de familie bună și gospodari...
      Multumesc. Ma gândesc cu nagejde ca clipa reintalnirii. Sa ne ajute Dumnezeu cu dragostea Sa!

      Ștergere
  4. Dumnezeu să îi ocrotească în pace pe bunicii tăi, dragă Andreea! Iar mamei tale să îi dăruiască toate cele bune și de folos sufletului ei!
    Te îmbrățișez cu drag! 🤗❤️

    RăspundețiȘtergere

O realitate în România

Pentru bunicii noștri a fi bătrân, pensionar a devenit o povara de nedescris. Nu înțeleg pe deplin de ce dacă ai ajuns la pensie trebuie sa ...