Câteva lucruri..

Astăzi am primit un colet cu ceva cărți și un joculeț.
Îmi doresc să aprofundez limba greacă deoarece îmi place mult fonica acestei limbi, dar și pt ca de câțiva ani merg numai în Grecia în concediu(pelerinaj). De când am aflat de la mamaie de originile ei grecești mi-am dat seama de ce simțeam aceasta aplecare spre frumoasa Elada.

Un prim pas. 

Un joc care necesita ceva răbdare. Teo s-a apucat de treaba🙂

Marina de cum a văzut micul ghid de conversație în limba greaca a și pus mânuța pe el. Sper ca să ma lase și pe mine să-l folosesc☺️🙏
 Dar și Ștefania este bucuroasa când ne vine un colet cu diferite cărți, lucruri... 


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O noapte de durere...

Recuperarea decurge cu bine

Nicio bucurie nu vine fără o încercare...