O zi cu multa încărcătură

Praznicul de astăzi al Rusaliilor m-a găsit la schitul Huta din Bihor.
Drumul a fost plăcut, afara fiind înnorat și o zi mai răcoroasă. 
Cum ajungem în comuna Finiș, pana la schit se merge pe un drum forestier, o frumusețe de nedescris. Pârâul care trece lin Munții Codru Mona este o splendoare. 
Am participat la slujba Sfintei Liturghii unita cu Vecernia. A fost atât de frumos. 
Părintele stareț ne-a invitat la masă la trapeză, însă a trebuit sa declinam invitația deoarece agenția a făcut rezervare la un restaurant în Beiuș.
As fi preferat sa mâncăm la mănăstire, dar nu  aveam cum sa schimb eu acest lucru.

Felul doi nu am mâncat decât am gustat.
Piureul era din fulgi, iar mie nu-mi place.
În schimb am servit cirobita de vita cu placere. 

Comentarii

  1. Ce zona minunata! Cred ca ti-a mers la inima acest pelerinaj.❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, o zona minunată. Iubesc natura. Îmi palce sa ascult susurul apelor de minte sau trilurile păsărilor...
      Mănăstirea este în stil maramuresan, o minunăție!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O noapte de durere...

Recuperarea decurge cu bine

Nicio bucurie nu vine fără o încercare...