Despre mine

Câteva obiceiuri de la care nu ma abat☺️

🎀📖 Când cumpăr o carte nouă neapărat o miros. Îmi place sa miros cărțile noi sau când eram eleva  pe cele din biblioteca școlii.

🎀🧑‍🍳 Țin ca în fiecare seara să curat bucătăria de vase nespălate sau de resturi. Asa ca oricât de obosită as fi nu pot sa ma pun în pat pana nu fac curățenie în bucătărie.
Alte lucruri despre mine
🎀⚽ Când eram copil mergeam la stadion la Universitatea Craiova la meci. Asta și pentru ca fratele meu a practicat fotbal profesionist, dar din nefericire o accidentare la un picior nu i-a mai dat șansa sa meargă înainte cu fotbalul. Dar fiul fratelui face și el fotbal...

🎀☕ Beau doar o cafea pe zi, fără lapte. Pâna la vreo 25 ani nu aveam nevoie de cafea.

🎀🫖 Sunt mare amatoare de ceaiuri. Beau cu placere ceai de mușețel, menta, soc, macese, lavanda, roinita, păpădie, macese și lista poate continua☺️

🎀🖋️ Când eram eleva colecționam stilouri și pixuri. Cred ca zilnic dădeam pe la librărie în drum spre scoala😊

🎀🥗 🐟În materie culinara prefer legumele în detrimentul cărnii. Dar sa nu se înțeleagă ca nu consum și carne. De preferat carnea de peste dacă se poate. 
 

🎀🌹🌺🌼🌻💐 Iubesc florile. Cel mai frumos cadou pentru mine. 

Comentarii

  1. Mă bucur să te cunosc mai bine! 🌹🌹🌹

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am bucurat mult să citesc această postare. În unele m-am regăsit și eu. De fapt, în aproape toate, cu excepția mersului pe stadion și a preferințelor culinare. Îmi plac și mie legumele, dar cu ceva cărniță alături. :)) Și îmi place mult peștele. Slavă Domnului pentru zilele de post! Altfel aș mânca mereu carne.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa știi ca predispozițiile exista fie ele și culinare.
      La mine nu e un merit ci pur și simplu nu ma dau în vânt după carne în general. Excepție pestele, care îmi place sub toate preparatele, fructe de mare etc

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O noapte de durere...

Recuperarea decurge cu bine

Nicio bucurie nu vine fără o încercare...