miercuri, 19 iunie 2024

Nu cred ca mi-a reușit...

... rugăciunea pentru copiii mei asa după cum Sfântul Porfirie ne îndeamnă.
" Mama nu trebuie sa se limiteze la mângâierea sensibila a copilului ei, ci trebuie să-l mângâie duhovnicește prin rugăciune. 
nd îl mângâie fără rugăciune, copilul se poarta cu respingere. Când însă, fără a-l mângâia, se roagă fierbinte și într-ascuns pentru copilul ei, atunci el va simți în sufletul lui o mângâiere duhovniceasca inexplicabila, ce-l va atrage spre mama sa. Mama, în rugăciunea sa, trebuie sa se topească precum o lumânare. Sa se roage în tăcere, cu mâinile înălțate spre Hristos și să-și îmbrățișeze copilul în taină".

Simt ca nu am făcut îndeajuns în ceea ce privește rugăciunea. Nu am fost mereu staruitoare în rugăciune pentru copiii mei. 
Adesea parintele Porfirie sfătuia ca oamenii sa se roage cu liniște,  din adâncul inimii cu rugăciunea lui Iisus. 
Chiar este și o frumoasa poveste spusa de Sfântul Porfirie cu niște tineri Maria, Dimitrie și Iorgos. Maria era sora lui Dimitrie și se îndrăgostește de B unul prieten al fratelui ei, Iorgos... 
Maria merge la părintele Porfirie și i se destăinuie. Părintele o sfătuiește sa se roage din toată inima ca să se facă voia Domnului.
Nu după mult timp cei doi băieți se întâlnesc, iar Iorgos îl întreba pe Dimitrie de Maria și acesta ii spune ca aceasta s--a îndrăgostit de Dimitrie..
Surpriza! Rugăciunea Mariei, dar mai ales flacăra  rugăciunii Sf. Porfirie fac ca cei doi sa se căsătorească în ciuda familiei înstărite a băiatului. 
Sursa: "Lângă părintele Porfirie". Konstantinos Yannitsiotis. 
 
Știu ca atunci când eram acasă, copil mai mare, mama mea se ruga fierbinte Maicii Domnului pt sănătatea mea când eram bolnava... Și mereu Maica Domnului i-a auzit rugăciunile. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacea interioara

Bun găsit tuturor! Iată-ne ajunși și la sfârșitul primei luni de toamnă. În ce ne privește pe noi am început luna cu evenimentul din familie...