joi, 20 iunie 2024

Teodora și sora ei Stefania

Teodora a încheiat cu brio ciclul primar de studii și din toamna începe gimnaziul. Ma gadeasc la prima zi de școală, când am lăcrimat de emoții...
Au zburat anii ca gândul. Teo a avut vreo 4 învățătoare, dar acest lucru nu a împiedicat-o sa studieze și sa fie conștiincioasa☺️


Ștefania a ajuns și ea la sfârșitul celor 3 ani de grădiniță.
Deși nu a frecventat grădinița fara pauze, a fost o călătorie frumoasă.
Din toamna va merge la școală și eu deja ma vad cu o lacrimă în coltul ochiului 😚🙂

6 comentarii:

  1. Felicitari micutelor Teodora si Stefania si succes mai departe in viata de eleve.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim frumos. Să dea Dumnezeu să își patreze această curăție și pe mai departe!

      Ștergere
  2. Vai, Andreea, am vrut să scriu și eu despre finalul clasei a patra aseară… m-au trecut o mulțime de emoții văzând filmulețele de la serbare și festivitate, pe Serafim l-am transferat în clasa întâi aici și doamna învățătoare sub aripa căreia a crescut timp de patru ani este un Om deosebit, au jelit la propriu toți copiii despărțirea.
    La noi s-au suprapus festivitățile și eu a trebuit să merg la serbarea clasei pregătitoare, iar soțul meu la clasa a patra. Dar chiar și la clasa pregătitoare mi-au dat lacrimile ascultând refrenul “Copilărie, unde te grăbești? Mai stai un pic în lumea noastră plină de povești…!” cântat de copilași (a mea era sufletul cântării 🤭)- cantecelul Alinei Sorescu “Suflet de copil”… mă simțeam de parcă ieri am fost eu în ipostaza elevului la prima serbare de la 7 ani, iar acum m-am trezit brusc in ipostaza de mamă a atâtor copii…
    Vacanță frumoasă copiilor și ție multe momente de liniște și de odihnă! 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne aducem aminte de copilăria noastră, Andreea...
      Acum trăim și ne bucuram de momentele frumoase ale copiilor noștri, care se fac mari văzând cu ochii...

      Vacanta frumoasa și vouă!

      Ștergere
  3. Felicitări fetitelor și să se bucure de aceasta perioada minunata!

    RăspundețiȘtergere

Un gând din marea de gânduri...

Bun găsit! E clar ca luna septembrie e una mai grea, așadar nu am nici timp, nici dispoziție pentru a mai așterne câte ceva în acest loc de ...